close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מערכות כיבוי אש

מערכת שורשכז תמוז, תשפב26/07/2022

מערכות כיבוי אש הן מנגנון מניעה המשמש למתן הגנה מפני שריפה. מערכות כיבוי אש פועלות בדרך כלל על ידי שחרור חומר כימי (מדכא אש) על מנת למנוע את התפשטות האש.

תגיות:
צילום: freepik

מהן מערכות כיבוי אש?

מערכות כיבוי אש הן מנגנון מניעה המשמש למתן הגנה מפני שריפה. מערכות כיבוי האש פועלות בדרך כלל על ידי שחרור חומר כימי (מדכא אש) על מנת למנוע את התפשטות האש. למטרה זו ניתן להשתמש בסוגים שונים של חומרי כיבוי, לרבות

צילום: freepik
מים, קצף, אבקה, גז וחומרים נקיים.

ממה מורכבות המערכות?

סוג הכיבוי הנפוץ ביותר הוא על בסיס מים מכיוון שהוא האפשרות הזולה ביותר והוא זמין בקלות. החסרונות של מטפים על בסיס מים הם שהם עלולים לגרום נזק לרכוש וליצור מפגע חשמלי בעת ביצוע פעולות על ציוד נמרץ. מערכות כיבוי האש משמשות לכיבוי שריפות. הם מורכבים ממספר סוכנים שניתן לשחרר ממטף, כל אחד עם הדרך המיוחדת שלו להתמודד עם השריפה.

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של מטפים: מים, קצף, כימיקלים יבשים ו-CO2.

  • מים משמשים לשריפות מסוג A, הנגרמות על ידי מוצקים דליקים כמו נייר או עץ.
  • קצף משמש לשריפות מסוג B, הנגרמות מנוזלים דליקים כמו בנזין או שמן.
  • כימיקלים יבשים משמשים לשריפות מסוג C, הנגרמות על ידי ציוד חשמלי כגון טוסטר.
  • CO2 משמש בדרך כלל במטבחים שבהם חשוב לא להשתמש במים מכיוון שאדי בישול עלולים לגרום לפיצוץ כאשר הם באים במגע עם אדי מים.

מה התפקיד של עורך דין לשון הרע?

לשון הרע היא סוג של לשון הרע שכתוב. מישהו יכול להיות מואשם בהוצאת דיבה אם הוא כותב או מפרסם הצהרה או תמונה לא אמת על מישהו אחר ללא הסכמתו של אותו אדם. בדרך כלל, לשון הרע היא תקשורת שחושפת מישהו לשנאה, לעג או בוז. זה יכול להיות מועבר באמצעות כתיבה או תמונות. המונח לשון הרע יכול להתייחס גם לכל השמצה אחרת של אופי כמו לשון הרע. במידה ויש חשד כי מישהו כתב עליכם משהו שהוא אינו אמת, הרי חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של עורך דין לשון הרע. מדובר על איש מקצוע אשר בקיא ברזי המקצוע ויש ביכולתו לסייע לכם בצורה הטובה ביותר תוך היכרות של המערכת.

במידה ואתם מעוניינים לבחור עורך דן בתחום, הרי ישנם מספר פרמטרים שעליכם להביא בחשבון:

  • ניסיון: חשוב ביותר להביא בחשבון את הניסיון של עורך הדין ולוודא כי מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.
  • אמינות: נוסף על כך, חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא האמינות. חשוב ביותר לבחון היטב את האמינות של עורך הדין ולוודא כי מולכם עומד איש מקצוע אמין שניתן לסמוך עליו.
  • כימיה: בדומה לקשר עם אנשי מקצוע אחרים, גם במקרה הזה חשוב ביותר להביא בחשבון את נושא הכימיה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה